İyot Damlası Türkiye – Active Plus İyot Damla Ürün Görseli

Sindiriminizi Doğal Olarak Geliştirmenin Yolları

Gaz, şişkinlik, mide ekşimesi, mide bulantısı, kabızlık veya ishal günlük yaşamınızın bir parçasıysa, yalnız değilsiniz.

Günümüz toplumumuzda sindirim sorunları günlük rutinin bir parçası haline gelmiştir. Sık sık, rahatsız edici, acı verici veya utanç verici biri de.

Sindirim bozuklukları hakkında konuşmuyoruz ve nadiren böyle yaygın bir soruna yardımcı olmak için tavsiye alıyoruz. Sindirim sistemi ile ilgili en yaygın problemler diyare, kabızlık, irritabl bağırsak sendromu (IBS), inflamatuar bağırsak hastalığı (IBD) ve mide ekşimesidir. Bunlar sağlıksız bir yaşam tarzı, kötü beslenme, bir gıda hassasiyeti veya hatta bir enfeksiyon gibi birçok şeyden kaynaklanabilir. Ve birçok neden olduğu gibi, sindirim sisteminizin sorunsuz çalışmasına yardımcı olacak birçok yol vardır.

Diyetisyenler olarak, gerçek gıdaların (ve sağlıklı bir yaşam tarzının) güçlü bir ilaç olduğuna ve yediklerinize, yemek yediğinizde ve nasıl yediğinize dair birkaç ayarlamayla sindirimi belirgin şekilde iyileştirebileceğine inanıyoruz. İyot Damlası Kullanıcı Yorumları sayfasında da değinilmektedir.

Sindiriminizi doğal olarak iyileştirmenin en iyi 5 yolunu burada bulabilirsiniz:

1 . Probiyotikler hayatınıza ekleyin: Probiyotikler, sindirim sisteminizde yaşayan yararlı bakterilerin suşlarıdır. Bu bakteriler “yaşam için” anlamına gelen “probiyotikler” adı verilen mikroorganizmalardır. Bu mikroskobik ‘böcek’, bağırsaklarınızda, diğer yararlı bakterileri besleyen ve besleyen vitaminler ve kısa zincirli yağ asitleri ürettikleri, patojenik olmayan (hastalığa neden olmayan) ve doğrudan sağlıklı bir bağırsak florasına (bakteri topluluğuna) katkıda bulunurlar. bağırsak). Bu bakteriler sindirime yardımcı olur (yediğiniz yiyecekleri parçalara ayırır), enfeksiyonu önlemeye ve kronik inflamasyonu azaltmaya yardımcı olur. Bir ek alarak daha fazla probiyotik alabilirsiniz ( favorilerimizden biri) – Kupon kodu kullanın: realfoodrds10) veya kefir, yoğurt, lahana turşusu, kimchi ve kombucha gibi ham fermente gıdalar yiyin.

2. Yeme alışkanlıklarınızı değiştirin: Yemiş şekliniz sindirim sisteminizin nasıl çalıştığını büyük ölçüde etkiler. Yeme alışkanlıklarınızın bir kısmını değiştirerek, sindiriminizi önemli ölçüde artırabilirsiniz. Bunlar bizim favori olmayan yiyecek sindirim sistemimizdir.
Rahat bir ortamda yemek yiyin ve yemeye odaklanın. Sadece yiyorum.
Televizyonu ve telefonu kapatın, böylece yediğiniz yiyeceğe ve yeme eylemine tam olarak odaklanabilirsiniz. Yemeğinizin nasıl göründüğüne, tadına, kokunduğuna ve ağzınızda nasıl hissettiğine dikkat edin. Bu dikkatli olmak denir ..

Üzgün ​​olduğunuzda ya da kötü bir ruh halinde yememeye çalışın. Beyniniz ve sindirim sisteminiz birbirine bağlı olduğundan, bu duygular sindirim sisteminizin etkinliğini etkileyebilir. İyot Damlası Yorumları arasında sıkca değinilen konulardandır.

Sindirim sisteminizdeki etkiyi azaltmak için yutmadan önce her ağız dolusu ürünü iyice çiğnediğinden emin olun. Yiyeceklerinizi daha küçük parçacıklara çiğnemek, sindirimde esas olan, ama genellikle gözden kaçan bir adımdır. Yemeğinizi ne kadar çok yerseniz, sindirim sürecine yardımcı olacak daha iyi parçalanır. Bunun nedeni, yiyeceklerinizi mekanik olarak parçalamak aslında sindirimin ilk aşaması olarak kabul edilir. Partiküller ne kadar küçük olursa yemek yemek borusundan daha kolay geçerler. Yemeğinizi çiğnerken, tükürük ağızlarınızdaki salgı bezlerinden salınır ve daha sonra mideinize ulaşmadan önce yiyeceğin kimyasal sindirimini başlatır. Ek olarak, tükürüğün varlığı, mide asidini ve kendi sindirim enzimlerini üretmeye hazırlarken, yemeğinizin gelişine hazırlanır.

Çiğneme eylemi genellikle sindirim sürecindeki en çok gözden kaçan adımdır, ancak hafifçe alınacak bir şey değildir.

3. Hidratlı kalın: Su sindirim için önemlidir! Katı yiyecekleri sindirmek ve besin maddelerini uygun şekilde emmek için suya ihtiyacımız var. Su olmadan, tüm vücudun performansı azalır ve bu da su kaybına ve kabızlığa neden olabilecek kan basıncını düşürür.

Her gün yeteri kadar su iç. Ortalama kişi, her gün yaklaşık 80 gram su (veya diğer kafeinsiz sıvılar) tüketmeyi hedeflemelidir.

Ama… ..mümkün olan sindirim için hayati olan mide asidinin seyrelmesini önlemek için yemeklerden ziyade öğünler arasında bu suyu içmeniz gerekir.

4. GERÇEK GIDA Reboot ile gençleşin: Aşırı toksinler birçok insan için sindirim problemlerine neden olabilir, bu da ishale, kabızlığa veya IBS ile birçok vakaya neden olabilir – her ikisi de! Vücudunuzda iltihap oluşturacak gıdaları ortadan kaldırarak, onları besleyici ve besleyici gıdalarla bütünleştirerek sindirimi sıfırlamanın ve orada neler olup bittiğini gidermenize yardımcı olmanın en iyi yollarından biridir.

Yapay tatlandırıcıları boşaltın. Bunların, zaten bildiğimiz bağırsak bakterilerini, sağlıklı sindirimin ve genel sağlığın çok önemli bir parçası olduğunu büyük ölçüde değiştirdiği gösterilmiştir.

Daha az işlenmiş gıda yiyin. Bu yiyecekler besin değeri çok az olan ve hiç kalmayan boş kaloriler olma eğilimindedir ve çoğu zaman böbreklere ve karaciğere zarar veren ve bağımlılık yaratan rafine şekerler, yapay aromalar, renkler ve koruyucularla doludur.

Diyetinizi gluteni ortadan kaldırın. Gluten yaygın bir alerjendir ve bağırsak tahriş edicidir (çölyak hastalığı gibi gluten alerjisi olmayanlar için bile). Vit Plus İyot Damlası Yorumları sayfasında da değinilmektedir.

Işlenmiş soya kaçının. Soya, besinlerin emilimine engel olur ve büyük miktarlarda tüketildiğinde vücutta hormon dengesizliğine neden olur (örn. Işlenmiş gıdalarda ve içeceklerde soya proteini izolatları).

5. Mide asidini artırın. Doğru. Artırın.Gerçek şu ki, yüksek seviyelerde hidroklorik asit ya da ‘mide asidi’, çoğu zaman inandığı için mide yanığının nedeni değildir. Aslında, genellikle suçlanacak çok az mide asidi. Yiyeceklerin mideden sindirimin ve besinlerin emiliminin çoğunun meydana geldiği ince bağırsağa salınması için, gıdaların sıvı halde olması gerekir. Bu nedenle, her ağız dolusu iyice çiğnemiyorsanız ve mide asidiniz düşükse, midenizin daha fazla “mekanik” sindirim yapması gerekiyor – ya da daha fazla çalkalama ve sıkma, yiyecekleri parçalamak için. Bu mekanik sindirim daha fazla zaman alır, bu da yiyeceklerin midede daha uzun süre kalması anlamına gelir, böylece mayalanmaya başlayabilir ve basıncın oluşmasına neden olabilir (okuyun: gaz ve şişkinlik). Şu anda sahip olduğunuz şey, mide ekşimesi ile ilgili mükemmel bir fırtınadır çünkü artan basınç, özofagus sfinkterine (mideden yemek borusunu kapatan kas) zorlayarak, özofagus içine geri sıçraması daha olasıdır. İşte mide asidini doğal olarak arttırmanın üç basit yolu:

  • Yemekler arasında içtiğiniz suya taze sıkılmış limon suyu ekleyin.
  • Her yemekten önce 1-2 çay kaşığı çiğ, filtrelenmemiş elma sirkesine az miktarda su koyun.
  • Yemeğini çiğneyin. Aldığın ısırığın farkına varmak neredeyse imkansız olana kadar her ağızda çiğneyin. Bu ısırık başına 15-20 çiğneme kadar anlamına gelebilir.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )